09-23-2023, 03:38 PM
[HEADING=2]Liepos 29 d., 1980[/HEADING]
Klausimas: Kodėl atsirado ši sąmonė?
Maharadž: Tu esi ir klausimas ir atsakymas. Visi tavo klausimai kyla iš susitapatinimo su kūnu. Kaip gali būti atsakyti klausimai susiję su tuo kas yra anapus kūno ir sąmonės? Pasaulyje pilną jogų, kurie metų metus sėdi meditacijoje ieškodami atsakymų ir vistiek jų neranda. O tu vistiek skundiesi.
K: Tai didi misterija.
A: Tai misterija tik tai kvailiui. Tam, kuris nesitapatina su kūnu, tai jau nebe misterija.
K: Ar Maharadžas negali mums to perduoti?
A: Aš vis kartoju, bet tu nesiklausai.
K: Ar Maharadžas mus mato kaip individus?
A: Nėra jokių individų; tai tik maisto kūnai su žinojimu “Aš esu”.
Nėra skirtumo tarp skruzdelės, žmogaus ar Išvaros; jie visi tos pačios kokybės. Skruzdės kūnas mažas, o dramblio didelis. Jų jėga skiriasi, dėl skirtingos kūno masės, bet gyvybinė energija yra ta pati. Žinojimui yra būtinas kūnas.
K: Kaip Maharadžas gavo vardą Nisargadatta?
A: Vienu metu aš kūriau poemas. Jos tiesiog plaukdavo iš manęs, ir kažkuriuo metu aš tiesiog pridėjau Nisargadatta. Aš mąsčiau kurdamas eilėraščius, kol mano Guru mane įspėjo: „Tau per daug patinka kurti šiuos eilėraščius; atsisakyk jų!“ Ką jis norėjo tuo pasakyti? Jis norėjo, kad aš įsiliečiau į Absoliučią būseną, užuot buvęs savo prote. Toks buvo kelias, kuriuo aš realizavau žinojimą per patyrimą, o ne per protinę manipuliaciją.
Mano Guru pasakė: „Taip yra“, ir man tai buvo baigta! Jei tęsi intelekto srityje, įsipainiosi ir prarasi save sąvokose ir koncepcijose.
Sąmoningumas yra pastoviai tekantis laikas. Tačiau Aš, Absoliutas, neturės kompanijos amžinai, nes sąmoningumas yra ribojamas laiko.
Kai ši būtybė iškeliauja, Absoliutas nebežino “Aš esu”. Pasirodymas ir išnykimas, gimimas ir mirtis, visa tai yra gyvos būtybės savybės; tai ne tavo savybės. Tu nusišlapinai ir nuo to sklinda kvapas – ar tu esi tas kvapas?
K: Ne, aš neesu tai.
A: Buvimas yra lyg tas šlapimas. Ar tu gali būti tas buvimas?
K: Žinoma ne!
A: Tau daugiau nebereikia sadhanos. Tau, Guru žodžiai yra paskutiniai.
[IMG alt="Nisargadatta_Maharaj_024"]https://sviesoserdve.lt/uploads/default/original/1X/fee7b3de876d3d4fb7747e04661d3d245b2f6a0f.jpeg[/IMG]
Sąmoningumas ir Absoliutas
Paskutinės Šri Nisargadatta Maharadž kalbos
Redagavo Jean Dunn
Klausimas: Kodėl atsirado ši sąmonė?
Maharadž: Tu esi ir klausimas ir atsakymas. Visi tavo klausimai kyla iš susitapatinimo su kūnu. Kaip gali būti atsakyti klausimai susiję su tuo kas yra anapus kūno ir sąmonės? Pasaulyje pilną jogų, kurie metų metus sėdi meditacijoje ieškodami atsakymų ir vistiek jų neranda. O tu vistiek skundiesi.
K: Tai didi misterija.
A: Tai misterija tik tai kvailiui. Tam, kuris nesitapatina su kūnu, tai jau nebe misterija.
K: Ar Maharadžas negali mums to perduoti?
A: Aš vis kartoju, bet tu nesiklausai.
K: Ar Maharadžas mus mato kaip individus?
A: Nėra jokių individų; tai tik maisto kūnai su žinojimu “Aš esu”.
Nėra skirtumo tarp skruzdelės, žmogaus ar Išvaros; jie visi tos pačios kokybės. Skruzdės kūnas mažas, o dramblio didelis. Jų jėga skiriasi, dėl skirtingos kūno masės, bet gyvybinė energija yra ta pati. Žinojimui yra būtinas kūnas.
K: Kaip Maharadžas gavo vardą Nisargadatta?
A: Vienu metu aš kūriau poemas. Jos tiesiog plaukdavo iš manęs, ir kažkuriuo metu aš tiesiog pridėjau Nisargadatta. Aš mąsčiau kurdamas eilėraščius, kol mano Guru mane įspėjo: „Tau per daug patinka kurti šiuos eilėraščius; atsisakyk jų!“ Ką jis norėjo tuo pasakyti? Jis norėjo, kad aš įsiliečiau į Absoliučią būseną, užuot buvęs savo prote. Toks buvo kelias, kuriuo aš realizavau žinojimą per patyrimą, o ne per protinę manipuliaciją.
Mano Guru pasakė: „Taip yra“, ir man tai buvo baigta! Jei tęsi intelekto srityje, įsipainiosi ir prarasi save sąvokose ir koncepcijose.
Sąmoningumas yra pastoviai tekantis laikas. Tačiau Aš, Absoliutas, neturės kompanijos amžinai, nes sąmoningumas yra ribojamas laiko.
Kai ši būtybė iškeliauja, Absoliutas nebežino “Aš esu”. Pasirodymas ir išnykimas, gimimas ir mirtis, visa tai yra gyvos būtybės savybės; tai ne tavo savybės. Tu nusišlapinai ir nuo to sklinda kvapas – ar tu esi tas kvapas?
K: Ne, aš neesu tai.
A: Buvimas yra lyg tas šlapimas. Ar tu gali būti tas buvimas?
K: Žinoma ne!
A: Tau daugiau nebereikia sadhanos. Tau, Guru žodžiai yra paskutiniai.
[IMG alt="Nisargadatta_Maharaj_024"]https://sviesoserdve.lt/uploads/default/original/1X/fee7b3de876d3d4fb7747e04661d3d245b2f6a0f.jpeg[/IMG]
Sąmoningumas ir Absoliutas
Paskutinės Šri Nisargadatta Maharadž kalbos
Redagavo Jean Dunn