09-23-2023, 03:23 PM
[HEADING=2]RAMANA PERIYA PURANAM[/HEADING]
Paskutinėmis Bhagavano gyvenimo valandomis, Subbaramayya verkė nepaliaujamai. Bhagavanas jam tarė: “Nesijaudink. Išlik ramus. Viskas bus gerai. Būti yra mūsų prigimtis. Atėjimas ir išėjimas yra proto suklaidinimas. Mūsų įsipareigojimas turi būti nukreiptas į tylą ir taiką mūsų viduje. “
B. Ananthachari įdėjo labai daug pastangų, kad būtų išleista Ramana Gita. Padėkos žodis jam buvo parašytas knygos pradžioje. Jis nuoširdžiai paprašė Bhagavano, kad padėka jam būtų pašalinta iš knygos. Į tai Bhagavanas atsakė:
“Kodėl tu nerimauji? Prašyti pašalinti savo vardą yra taip pat egoistiška, kaip ir jį palikti ten! Tad, tegul būna. Galiausiai, kas žino kas toks yra Ananthachari?”
Daugelis iš mūsų nuolankumą supranta kaip pasitraukimą nuo pripažinimo. Retas iš mūsų suprantame, kad priimti tokius dalykus, kokie jie yra, yra nuolankumo viršūnė.
Allahabado skyriaus komisaras Pannalal, I. C., kartą lankėsi ašrame su šeima. Jis skundėsi Bhagavanui, kad nors ir turėjo turtų, didžiulę galią ir materialų patogumą, jis neturėjo
proto ramybės.
Bhagavanas paklausė jo:
“Kam tau reikia ramybės? Kodėl negali būti toks koks esi?”
Pannalal atsakė:
“Todėl, kad kitaip neesu laimingas.”
Į tai Bhagavanas atsakė:
Tuomet tai yra lyg: žmogus su galvos skausmu neras ramybės, kol neišgers tinkamų vaistų ir neatsikratys negalavimo, kadangi sveikata yra mūsų tikroji būsena, o ne liga. Panašiai ir ramybė yra mūsų tikroji prigimtis. Iš tiesų, mes esame ramybėje, tačiau tai pamirštame ir ieškome ramybės išoriniuose šaltiniuose. Tai yra neįmanoma užduotis, kuri sukelia visas šias problemas. Akimirka kuomet jūs atitraukiate protą nuo išorinių dalykų ir nukreipiate jį į vidų, tikroji ramybė ir džiaugsmas atsiranda.”
Kartą ankstyvą rytą, kai Subbaramayya lankėsi pas Bhagavaną, Bhagavanas kalbėjo apie tai, kaip mes kiekvieną dieną žvelgiame į tikrąjį Aš. Tarp miego ir pabudimo būsenos yra prieblandos akimirka. Būdravimo sąmonė prasideda nuo minties “Aš”. Vos prieš atsirandant šiai minčiai, yra akimirka nedalomos tyros sąmonės. Taigi, iš pradžių yra nesąmoningumas, kurį seka tyra sąmonė ir tuomet atslenka mintis “Aš”. Tuo metu mes tampama sąmoningi aplink mus esančio pasaulio. Mes galime pajausti gryną sąmonę tik tada, kai esame budrūs ir dėmesingi būsenų atžvilgiu
[IMG alt="RM-Picture"]https://sviesoserdve.lt/uploads/default/optimized/1X/734bb34ffdfd2138b6ae87df5e9d3dad60249426_2_645x500.jpeg[/IMG]
RM-Picture1000×775 196 KB
RAMANA PERIYA PURANAM
Ištrauka iš Prof. G. V. Subbaramayya
Konspektavo Sri V. Ganesan
Paskutinėmis Bhagavano gyvenimo valandomis, Subbaramayya verkė nepaliaujamai. Bhagavanas jam tarė: “Nesijaudink. Išlik ramus. Viskas bus gerai. Būti yra mūsų prigimtis. Atėjimas ir išėjimas yra proto suklaidinimas. Mūsų įsipareigojimas turi būti nukreiptas į tylą ir taiką mūsų viduje. “
B. Ananthachari įdėjo labai daug pastangų, kad būtų išleista Ramana Gita. Padėkos žodis jam buvo parašytas knygos pradžioje. Jis nuoširdžiai paprašė Bhagavano, kad padėka jam būtų pašalinta iš knygos. Į tai Bhagavanas atsakė:
“Kodėl tu nerimauji? Prašyti pašalinti savo vardą yra taip pat egoistiška, kaip ir jį palikti ten! Tad, tegul būna. Galiausiai, kas žino kas toks yra Ananthachari?”
Daugelis iš mūsų nuolankumą supranta kaip pasitraukimą nuo pripažinimo. Retas iš mūsų suprantame, kad priimti tokius dalykus, kokie jie yra, yra nuolankumo viršūnė.
Allahabado skyriaus komisaras Pannalal, I. C., kartą lankėsi ašrame su šeima. Jis skundėsi Bhagavanui, kad nors ir turėjo turtų, didžiulę galią ir materialų patogumą, jis neturėjo
proto ramybės.
Bhagavanas paklausė jo:
“Kam tau reikia ramybės? Kodėl negali būti toks koks esi?”
Pannalal atsakė:
“Todėl, kad kitaip neesu laimingas.”
Į tai Bhagavanas atsakė:
Tuomet tai yra lyg: žmogus su galvos skausmu neras ramybės, kol neišgers tinkamų vaistų ir neatsikratys negalavimo, kadangi sveikata yra mūsų tikroji būsena, o ne liga. Panašiai ir ramybė yra mūsų tikroji prigimtis. Iš tiesų, mes esame ramybėje, tačiau tai pamirštame ir ieškome ramybės išoriniuose šaltiniuose. Tai yra neįmanoma užduotis, kuri sukelia visas šias problemas. Akimirka kuomet jūs atitraukiate protą nuo išorinių dalykų ir nukreipiate jį į vidų, tikroji ramybė ir džiaugsmas atsiranda.”
Kartą ankstyvą rytą, kai Subbaramayya lankėsi pas Bhagavaną, Bhagavanas kalbėjo apie tai, kaip mes kiekvieną dieną žvelgiame į tikrąjį Aš. Tarp miego ir pabudimo būsenos yra prieblandos akimirka. Būdravimo sąmonė prasideda nuo minties “Aš”. Vos prieš atsirandant šiai minčiai, yra akimirka nedalomos tyros sąmonės. Taigi, iš pradžių yra nesąmoningumas, kurį seka tyra sąmonė ir tuomet atslenka mintis “Aš”. Tuo metu mes tampama sąmoningi aplink mus esančio pasaulio. Mes galime pajausti gryną sąmonę tik tada, kai esame budrūs ir dėmesingi būsenų atžvilgiu
[IMG alt="RM-Picture"]https://sviesoserdve.lt/uploads/default/optimized/1X/734bb34ffdfd2138b6ae87df5e9d3dad60249426_2_645x500.jpeg[/IMG]
RM-Picture1000×775 196 KB
RAMANA PERIYA PURANAM
Ištrauka iš Prof. G. V. Subbaramayya
Konspektavo Sri V. Ganesan